Jonne Bannink


Dromen is geloven

Daar word ik elke dag weer blij van. Al zolang ik me kan herinneren geniet ik ervan om een lach op ieders gezicht te toveren. Binnen het gebied van gastvrijheid voel ik mij als een vis in het water, waarin een persoonlijke benadering wat mij betreft de rode draad is. Ik zie het als een uitdaging om gasten en klanten altijd één stap voor te zijn. Hierbij is het mijn persoonlijke doel om onvergetelijke ervaringen te creëren die de verwachtingen overtreffen.

Tijdens mijn studie Hotel en Eventmanagement werd mijn liefde voor gastvrijheid en organiseren alleen maar groter. In deze periode heb ik heel wat evenementen mogen verzorgen, ook voor 1.200 man. Ik krijg daar een geweldige kick van!

Elke nieuwe gast of klant biedt weer een nieuwe kans op lachende gezichten.

Bij Infozorg houd ik mij samen met Nanne bezig met het organiseren van interne en externe evenementen, waarbij klantgerichtheid en klantvriendelijkheid centraal staan.

Door te geloven in mijn dromen doe ik altijd iets wat ik leuk vind.