Niek Damen


Door digitale middelen goed in te zetten krijgen patiënt en zorgverlener meer ruimte voor persoonlijke aandacht

Mijn streven is om impact te (blijven) maken op de informatiebehoefte van de zorg in Nederland. Als organisatieverbeteraar, verbinder en vertaler - met ruim 14 jaar kennis en ervaring in de zorg - vind ik het leuk om de doelen van de business te vertalen naar de benodigde digitale oplossingen.

Door de informatiehuishouding van organisaties in kaart te brengen en samen te kijken wat er aan verbeteringen van bestaande applicaties en processen mogelijk is. Maar ook welke nieuwe, innovatieve ICT-oplossingen er zijn die hulp, informatie en ondersteuning bieden aan de gebruiker en de kwaliteit van de zorg verhogen.
Mij spreekt vooral de no-nonsense cultuur van Infozorg en de manier van klanten willen helpen aan. Eenvoudig & Simpel. Gewoon de oplossing bieden die de klant nodig heeft voor zijn/haar probleem. Mijn keuze voor Infozorg was dan ook snel gemaakt, zodat ik meerdere zorgorganisaties kan ondersteunen die behoefte hebben aan het verder optimaliseren van hun informatiehuishouding.

Met 3 opgroeiende kinderen blijft er soms wat weinig tijd over om de mountainbike te pakken om door de Drunense Duinen te crossen. Andere manieren om te ontspannen vind ik in tuinieren, koken, klussen in huis, een weekendje weg of het maken van steigerhouten meubelen. Daarnaast ben ik vaak bij hockeyclub Den Bosch te vinden met hockeyende kinderen en voor het verrichten van vrijwilligerswerk.