Emile Crajé


A positive attitude may not solve every problem, but it makes solving any problem a more pleasant experience

Meerwaarde leveren en elke dag klanten blij maken door hen te helpen met slimme oplossingen voor hun vraagstukken. Dat is wat ik in mijn werk dagelijks probeer te bereiken en waar ik mijn ‘werkgeluk’ uit haal.

Inmiddels werk ik al heel wat jaren bij Infozorg, sinds juli 2009, en door de veranderingen in de zorgsector, de leuke klanten,  geweldige collega’s met hele diverse achtergronden en de ontwikkeling van onze eigen organisatie blijft het ontzettend dynamisch en uitdagend werk.

Toen ik binnenkwam bij Infozorg vervulde ik graag de rollen van projectondersteuner en applicatiebeheerder. Tegenwoordig ben ik in projecten vaak project(bege)leider, inhoudsdeskundige of applicatiespecialist.

Al tijdens mijn studie heb ik gemerkt dat ik erg geïnteresseerd ben in organisatieverandering en reorganisaties. Nu in mijn werk heb ik behoefte aan veel afwisseling en uitdaging. Dit is voor mij één van de redenen om bij Infozorg te werken. Elke dag klanten helpen met 100% inzet en plezier, zodat zij onze ondersteuning ook echt als meerwaarde ervaren.

Sta je voor een uitdaging en heb je behoefte om daar over te sparren? Je mag me altijd bellen of mailen!