Hulp bij iWlz 2.0


Op 1 april 2018 wordt de nieuwe release van iWlz met een ‘big bang’ geïmplementeerd. De wijzigingen die de iWlz 2.0 met zich meebrengt zullen gevolgen hebben voor ook uw administratieve processen en de inrichting van uw applicatie(s).

De softwareleveranciers hebben hiervoor aanpassingen gemaakt in hun applicaties en hebben veelal ook handvatten opgesteld voor hoe u dat met de betreffende applicaties het beste kunt doen. Dat is mooi en heel handig.

Daarbij zijn wij van mening dat het ook goed is het proces dat allerlei gegevens gaat verwerken, goed te monitoren en beheren. Er gaan immers nogal wat gegevens wijzigen. Wij kunnen u hierbij helpen. Hoe? Dat leest u hieronder.

Handig, nuttig, nodig?

Wij adviseren u ‘een foto’ te maken van de situatie zoals die is, voordat het 1 april 2018 is en er gegevens gaan wijzigen. Wij kunnen u eenvoudig helpen met deze foto: gebruik een door ons hiervoor op maat gemaakt overzicht.

Vanaf 1 april 2018 krijgt u voor alle relevante toewijzingen, nieuwe toewijzingen die u moet inlezen in uw applicatie.

Wij adviseren u te controleren of u alle relevante toewijzingen weer hebt ontvangen, verwerkt en/of alle declaraties bij deze zorgtoewijzingen vervolgens zijn aangemaakt. Ook voor deze actie hebben wij een overzicht ontwikkeld, dat u direct kunt inzetten hiervoor.

Verder zijn er per applicatie aanvullende acties nodig. Kunt u hiermee zelf niet snel aan de slag: ook hierbij willen wij u graag helpen.

Voor sommige applicaties bieden we een dienst tegen een vast tarief hiervoor aan. Voor andere applicaties kunnen wij u op maat helpen.

Meer weten?

Wilt u gebruik maken van één of meer van onze diensten: laat het ons weten: mail aan info@infozorg.nl of bel ons: 026-3396666.